Beristighfarlah...

Posted on Monday, May 14, 2012
Filed under

As salam..
Alhamdulillah, harini cuti. Cuti yang sgt2 aku perlu, demi mnyelesaikan dua tiga perkara yg tak boleh tidak.. kena selesaikan juga secepat yg mungkin. Alhamdulillah, selesai jua semuanya..

Juga cuti yg aku perlu, untk brsedia sblm bekerja panjang. Sungguh, jadual kerjaku tersangatlah menakutkan. Tapi itu yg aku mahukan, jadi insyaAllah aku takkan mengeluh. Juga akn aku pastikan semuanya bjalan lancar.. Risaunya bila difikirkan yang bln 6 semakin hampir tiba.. Sebab aku harap dpt aku kumpulkn duit sebnyak mgkin sblm tu...
Ah. Terasa sgt tertekn pulak bila difikirkan..
Allahuakbar. Tabahkan aku Ya Allah :)

TPetang tadi aku berjalan menyusuri jalan Masjid India. Teringat, terkenang waktu2 dulu. Waktu aku bekerja di sana. Juga waktu aku bersiar2 disana. Nostalgia sungguh. Byk yg dah berubah rupanya. Lama sgt kah aku mnyepi dari sana? Oh. Setahun lebih mungkin.
Berjalan disana aku terjumpa satu buku yg aku cari2.. Buku biasa2 aje. Panduan solat sunat. Sbb aku masih kekurangan ilmu.. Tapi itulah. InsyaAllah akan aku usahakan mncari apa yang aku perlu. Tapi tekilan sangat dgn pemilik kedai.. Sangat2 tidak beradab :( terpaksa kucari lain la nmpaknya..

Ah. Lega sudah rasa hati. Beransur dulu..

Wassalam

alharir

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati

Comments

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Visitor here right now

Community