Buku Baru Ramlee Awang Murshid

Posted on Saturday, January 9, 2010
Filed under

Rabu lepas (6 Jan 2010) aku merayap pergi MidValley. Hajat hati nak beli handset baru sebab yang lama nyer tu dah nazak. Tup2 tengok duit takde seyh~ Aduss.. Ponin kepala den. Last2 gi beli tingkap jew. Hahaha. Window shopping. Rasa pelik la plak dok jalan sorang2 kat MidValley. Muahaha. Abaikan. Asal aku bahagia sudah.

Masuk dalam MPH. Aku suka je masuk gedung ilmu ni. Sekurang-kurang boleh gak tengok apa2 yang baru kat dunia penulisan. Tempat pertama aku tuju: New Arrival dan Popular Books Section. Woah! Buku 9 Nyawa - Ramlee Awang Murshid dah keluar! Dang. Ni yang berasap kepala gua nih. Time gini la pulak duit tak cukup. Aiiii… Sedih, sedih.

Sebab tak dapat nak beli, aku snap jew gambar novel kat atas rak tu. Hahaha. Hambik ko. Tak dapat beli, dapat gambar pun jadik.. Jom layann

Untuk pengetahuan semua, aku memang suka baca novel. Antara penulis yang aku suka adalah Ramlee Awang Murshid. Setahun keluar paling banyak pun 2 biji je novel dia. Tu yang buat aku panas punggung je tiap kali sampai tahun baru. har3.. Excited beb!

Lepas tu lewat di Center Court, ada pameran Mitsubishi. Jom tengok.

Okeh. That’s all.

Wassalam

signaturealharir

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati

Comments

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Visitor here right now

Community